Forró drót kiemelt PROGRESSZOR

Pattoghatnak Hamiltonék – a szétzüllő Forma-1 inkább érzékenyít, mint szabályt módosít

Hiába pattognak Hamiltonék, úgy fest így sem lesz egyenlőre évközi szabálymódosítás az elkorcsosult F1-ben.

Lewis Hamilton egész évben szenved a Mercedes-ben, újdonsült csapattársa Russel szinte minden futamon jobban teljesített eleddig, úgyhogy most már itt az ideje valamit kitalálni!

A legjobban a szabálymódosítások következtében előállt extrém pattogás nehezíti a Mercisek dolgát, mely probléma Bakuban a tetőfokára hágott.

Folyamatosan panaszkodott a hétszeres világbajnok a pattogás következtében kialakuló hétfajdalmára, mely odáig fajult, hogy hosszú másodpercek kellettek a britnek ahhoz, hogy kikászálódjon a versenyautóból a leintés után. Amíg az ismét pódiumon végző csapattársa vígan adta az interjút és pezsgőzött a dobogón, a 37 éves szupersztár fájdalmas arccal kullogott a boxutcában. Az ezüst nyilak csapatfőnöke nem győzte magát exkluzálni az eset kapcsán, Hamilton is megoldást követelt, miközben

a kommentátorok azt rebesgették, hogy nem lenne-e indokolt visszamódosítani a szabályokat.

Aztán láss csodát, megtörtént! Vagyis majdnem, mert egyhangú támogatottságot nem lehetett elérni a csapatok között, a Red Bull annyival intézte el a dolgot, hogy emeljék meg a németek a hasmagasságot, a rangidős Fernando Alonso, aki már a Forma 1 kései-aranykorában is tekergette a kormányt –mellesleg 2 VB címet is bezsebelt – pedig nemes egyszerűséggel kinevette az egész delfinezést, mint problémát.  

Semleges nézőként, függetlenül attól, hogy melyik pilótanának megy nehezebben az alkalmazkodás,

az lenne a szórakoztató, ha nem guruló számítógépeket vezetnének a pilóták, melyek hangja is lassan egy porszívóhoz lesz hasonlítható.

A 70-s években James Hunt például úgy nyerte meg a világbajnokságot az utolsó futamon, hogy a sebváltója eltörött, a kesztyűje felhasadt és vérben tocsogó marokkal váltogatta a fokozatokat. De számtalan ilyen sztorit fel lehetne vonultatni, míg a mai pilóták egy kis pattogástól is válságtanácskozásba kezdenek.

Akkoriban minden a versenyről szólt, férfias küzdelemről, olyan autókkal, melyeket tényleg csak azok a ”félőrültek” voltak képesek megzabolázni.

A mai autósport viszont szimpla politikává süllyedt, egyre silányabb showműsorral.

A legendás alkohol és cigimárkákat felváltották a szivárványszínek és az ENSZ érzékenyítő reklámjai a kocsik oldalán, a GP-k utáni piálást, csajozást és jampiskodás pedig a BLM térdepelgetés és a PC.

Szavunk viszont nem lehet, ugyanis a száguldó cirkusz világa is mindig az éppen az aktuálisan a földön uralkodó miliőt fogja tükrözni, és most ez van napirenden:

a liberális nyafogás és puhánykodás világa, ahol már azon sem fog senki meglepődni, ha rassz és szexuális orientáció alapján fognak kvótát osztogatni a leendő sofőröknek…!

Steve

Pesti Hírek

Ez is érdekelhet

Rájuk férne egy kis BOJKOTT: BLM magyar gyerekeknek

Jónás Levente

Black Lives Matter RELOADED: Rendőri intézkedés alatt halt meg a BLM-alapító öccse

Jónás Levente

A „szólásszabadság harc” taszította le Elon Muskot a trónról?

Jónás Levente

Ez a weboldal cookie-kat használ az élmény javítása érdekében. Feltételezzük, hogy ez rendben van, de ha szeretné, leiratkozhat. Elfogadom Bővebben